24 de febrer 2010

¡¡¡ JA FA SOL !!!!!!

Galeria de Kay QTR. Tots els drets reservats.
Per fi hem tornat a veure el Sol i el cel blau, temperatura suau i vent que netejarà la humitat.
No se quant de temps durarà perquè pel que sembla i segons diuen els metereòlegs tenim depressions una darrera l'altra que ens faran el temps variable. Al menys però, haurem descansat una mica de les pluges, el fred i el cel ennuvolat i gris.
Veure el cel blau i el sol m'anima i em fa pensar ja en la primavera, en els seus colors, en l'escalfor del sol al matí i el meu primer cafè amb llet a la terrassa escoltant els ocells, envoltada dels meus gossos pendents de mi i del que faig a tothora.
Abans de Festes us deia que a casa ens havia arribat l'hora de fer-nos nous plantejaments i que aviat hi hauria un canvi important. Fins ara però no us he pogut dir que ja és definitiu i que aquest canvi ja ha arribat, serà qüestió d'un parell de mesos i encetarem nous reptes, noves rutines, canvis en general que hauran d'anar millor per a tots.
Aquest Sol d'avui m'augura també que malgrat el repte important que hem d'encarar tot anirà sobre rodes i que els darrers anys de la nostra vida potser seran els millors.
Veieu com influeix en mi el Sol i el blau del cel? soc mediterrània cent per cent.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Per fi! Els que estem cosntipats com a conseqüència da'quests mals dies ho agraïm molt!

Marali ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

セフレ