07 d’abril 2010

No ho hagués dit mai............

galeria de Clairebelle. Tots els drets reservats.
Si, no ho hagués dit mai que em tornaria futbolera. Be, en realitat no és que m'agradi el futbol, però està clar que aquest Barça te alguna cosa més que l'esport en si mateix, i la seva manera de jugar anant per totes t'arriba al cor.
Si fins i tot ja em conec els noms dels jugadors i els se reconèixer!!!!!!!!!!!! és massa.
Està clar que no és el mateix veure el partit a casa que anar a un lloc ple d'aficionats enfervorits. Sentir els comentaris, els AIS!!!!!!!!!!! els GOLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!! CRITICAR ELS ARBITRES........... i un cop acabat, l'última copa o cafè i tornar a casa.
De fet, potser el que m'agrada no és ven be el futbol sinó la part social que comporta veure'l acompanyat d'amics i coneguts.
En fi, futbolera o no, m'agrada anar a veure els partits del Barça al Racó i aquest dissabte tot i que l'emetran per TV3 segurament hi tornarem a anar. Un Madrid-Barça no es pot perdre. És allò que us deia, el BARÇA et roba el cor i el MADRID et fa ràbia per la seva "fatxenderia" i desitges humiliar-lo.
COSES DELS HUMANS, que si ho rumiem be, som rars, rars, rars... de veritat.