25 de gener 2009

25 de gener, santa Elvira........

galeria de Lumend13. Tots els drets reservats.
Avui diumenge 25 de gener és santa Elvira. La meva mare és deia Elvira i li agradava que la felicitéssim i li regaléssim la seva colònia preferida (que jo trobava "horrorosa") - JOYA -. Jo li regalava està clar, i era feliç, però li demanava que no n'abuses perquè jo la trobava massa forta d'olor. Ara resulta que és veu que la volen tornar a promocionar i la "Carmen Sevilla" n'està fent publicitat, finalment resultarà que la olor de JOYA ja no és obsoleta i tornarà a estar a totes les perfumeries. Fa uns anys era ven dificil trobar-la, tan sols la podies comprar a perfumeries "de tota la vida" .
Ja ho veus mama, me'n he recordat del teu Sant. FELICITATS i vetlla per nosaltres.
Quan jo era petita i em preguntaven com es deia la meva mare no em feia gens de gràcia dir-ho perquè no era un nom habitual, em passava el mateix amb el meu. No m'agradava Elvira, però ves per on, ara el trobo bonic, és com "aristocràtic" oi? i el més segur és que si hagués tingut una filla segurament li hagués posat Elvira. Hi ha d'altres noms que em fan aquesta mateixa sensació de "noblesa" com poden ser Leonor i Beatriz, en castellà però, perquè en català perden aquesta sonoritat en la meva opinió.
Ahir va ser un dia terrible a tot arreu, les fortes ratxes de vent varen malmetre mobiliari urbà, arbres, cotxes, i el més greu de tot VIDES HUMANES, aquests 4 nens morts, aquesta dona morta, un altre veí mort en caure-li un arbre al damunt, els ferits, etc. dia de DOL per a tothom.
Els cotxes, el mobiliari, les teulades, les tanques, tot això te reparació, costosa econòmicament, però reparable al cap i a la fi. El dolor per la pèrdua és irreparable i el 24 de gener del 2009 serà un dia marcat per a tots els que han sofert una pèrdua. Des d'aquí el meu recolzament i el meu desig de que sàpiguen trobar un consol.

1 comentari:

Josep Rof Rof ha dit...

Felicitats i bon diumenge!
Sembla que ens ha amainat el vent... llàstima de morts, josep