17 de gener 2009

Pendre decisions

Prendre decisions que poden repercutir a la nostra vida, és bastant difícil, ara en aquests moments estic sospesant una i una altra vegada les opcions que tinc i prendre una decisió molt important.
És molt difícil perquè finalment no acabes de veure clar si la decisió que prendràs serà la correcta o be si estaràs errada però una vegada presa se'n ha d'assumir les conseqüències siguin les que siguin.
Al llarg de la meva vida he pres decisions importants de les que malgrat alguna ha estat errada no me'n penedeixo i segurament si ho hagués de tornar a fer ho faria. A casa sempre em varen dir que no me'n penedís mai de les meves decisions, que aquestes formaven part de la meva manera de ser i que havia de aprendre a assumir-les.
Així ho he fet i puc dir que fent un repàs tan sols d'una considero que em vaig equivocar, malgrat això però, " a lo hecho pecho " " i en davant les atxes "
Aquesta vegada m'està costant molt més saber que és el que he de fer i si prendré la decisió idònia, deu ser cosa de l'edat que em fa veure més els riscs. Tinc temps encara de rumiar i pensar be, sospesar els Pros i els contres i finalment avançar. Confio en que ho sabré fer.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ESCLAR QUE HO FARAS BE, DEIXAR QUE PARLI EL SENTIT COMU, ESCOLTAR LA VEU DE L' EXPERIENCIA,SEMPRE TENIM AVIS QUE HAN SABEN MES QUE NOSALTRES, I DESPRES FES LO QUE CALGUI. TOTE LA MEVA SOLIDARITAT. JUGANT AMB BCN......

Marali ha dit...

Així ho espero, gràcies pel teu soport.