03 de juliol 2009

1er, divendres de juliol, 6 mesos de vida nova.

Tots els drets reservats.
Ja estem al primer divendres de juliol, dia 3, avui fa 6 mesos d'una vida nova, l'Aina va néixer el 3 de gener del 2009, o sigui sis mesets d'una criatura encantadora com el seu germà Joan.
A l'àvia Alícia li cau la "baba" quan els veu i quan pense en ells i a més s'engreixa de satisfacció, cosa que no li convé perquè ja està prou grassa.
Aquest cap de setmana estarem feliços, els veurem i estarem una estona amb ells gaudint de la seva innocència, de la seva alegria, fent-los "moneries tontes" que és el que solem fer els avis.
En Tomàs Molina ha dit que segurament dissabte i diumenge s'abaixarien una mica les temperatures, però que calor n'havia de seguir fent perquè estem a l'estiu. De tota manera una mica més de fresqueta no aniria malament i esperem que sigui així.
Apa doncs, passeu un bon cap de setmana i eviteu el màxim la calor prenent les precaucions recomanades per la televisió, en avisos als CAPS, als diaris, etc... etc....

4 comentaris:

La Caperucita que se enamoró del lobo. ha dit...

Quan puguis posa una fotográfia dels teus nets, m'encantaria veure'ls

Un peto :*

Marali ha dit...

D'acord, demanaré permís als i penjaré un parell de fotos.

Júlia ha dit...

Felicitats, quina enveja em fas,no hi ha manera que em facin àvia, a mi...

Marali ha dit...

Ai Júlia, jo també em creia que no serçia mai àvia al pas que anaven tots 2 fills, però mira en cosa de 4 anys ja en tinc 2. Ja ho veuràs quan es decideixin com es gaudeixen els néts.
Un petó