06 de setembre 2008

Ja està... ja hem estrenat.........

Tots els drets reservats.
Ahir Catarsi teatre, varem estrenar l'obra "Les amistats perilloses", el meu darrer post deia que estava nerviosa perquè tinc por de l'escenàri i que tot i que el meu petit paper no és gens difícil, em quedava en blanc i tot em sortia malament.
Doncs, mireu, quina alegria, va anar d'allò més be, me'n vaig sortir força be i fins i tot quan em vaig trabucar una mica vaig saber pasar-ne i tirar en davant. Crec que tots els companys patien per mi i tenien por de que els espatlles l'estrena perquè quan entrava a "bambolines" tots em felicitaven, "ho has fet" ..... "ho has dit tot"..... "molt be" ....., la veritat és que vaig fallar amb el to de veu que havia de ser més alt, però tot arribarà.
El cinema-teatre de Llinars estava quasi be ple, i sembla que la gent va sortir molt satisfeta i que els va agradar molt l'obra. ¡ me'n alegro tant ! no per mi si no pels companys que són tan joves i ho fan tan be i hi posem tan d'entusiasme que hagués estat una pena que jo no me'n sortís.
En acabar, varem sortir a saludar als coneguts, encara vestits, i tothom ens felicitava, dono per suposat que les felicitacions van ser més o menys sinceres. La veritat és que sobre tot la Marina i el Àlex qui eren els que portaven el pes de l'obra, varen estar ¡fantàstics!, i la Rebeca, i la Pat, i la Yaiza, i en Fran, En Vador i la Roser i les nenes que feien de donzelles. Tots ho varen fer molt be.
En Guillem, tècnic de llums, i en Joan com a director. ¡ Va ser una bona estrena !

2 comentaris:

Atlántida ha dit...

Ali ¡ho vas fer molt bé! fins i tot em vas fer aixecar del terra com per imposar-me aquella frase perquè marxes i fugis d'en Valmont! no tan sols vas dir el que tenies que dir, a més ho vas interpretar de meravella!

Marali ha dit...

Gràcies Rebeca, ets molt benevolent, finalment, m'ho vaig passar be i no em va caldre anar seguint el text per saber quan em tocava entrar i estar a punt. Em vaig descuidar la campaneta però no va passar res oi?