28 de desembre 2008

L'últim diumenge del 2008

galeria de "Emrank". Tots els drets reservats.
3 dies més i direm adéu al 2008. Enguany acomiadaré l'any com més o menys fa tothom........ un sopar, el raïm, la bossa de "cotilló" i ballaruca. No ho faria així sí no fos perquè el meu marit tocarà aquesta nit i a les dones dels músics ens han posat com un Pac que inclou tot això i a més l'habitació d'hotel i l'esmorzar, fantàstic no?
No era costum nostra sortir aquesta nit, perquè implicava una mica massa de risc per les carreteres, la nit i els conductors més o menys ebris. Si el marit havia de tocar hi anava tot sol i jo em quedava a casa, ens menjàvem els 12 grans de raïm mirant la "tele" (normalment La Porta del Sol) amb els nens i els avis, brindàvem amb "cava" (xampany sempre en dèiem) i a dormir.
Darrerament he sortit aquesta nit unes quantes vegades, (sempre com a Pac del sou de músic) i m'ho he passat força be. La veritat és que cada vegada tinc menys ganes de sortir perquè m'agrada molt ballar però em canso massa i l'endemà estic per l'arrastre i ho pago havent de prendrem el doble d'analgèsics.
Però aquest any, mireu, em fa il·lusió, és com començar amb un bon propòsit, gaudir el màxim i il·lusionar-me per qualsevol cosa. I a més s'hi afegeix que més o menys d'aqui uns 15 dies serem una més a la família, l'Aina esperada, desitjada i estimada ja abans de néixer.
Finalment he de reconèixer que la meva mare tenia raó. Els nens et portaran "nenes".