22 de desembre 2008

"Salut hi hagi"...... 22 de desembre... loteria

Galeria de Chuck Hunts. Tots els drets reservats.
Ja hi som, ja ha arribat el dia de la "salut", si, perquè com que no ens tocarà la loteria de Nadal, tots acabarem dient "salut tinguem".
No sóc aficionada al joc, ni molt menys a la loteria, però per Nadal sembla que si no hi jugues mai tindràs la sort de que et toqui la "grossa" i com que forma part d'una tradició de molts anys, per Nadal si que jugo, ep, no em passo pas molt amb la despesa, però ve ho he de provar no creieu? No deixa de ser una petita esperança, tots en el fons, esperem tenir sort i que ens toqui encara que no més sigui de la "pedrea", quan van sortint els premis i vas veient que no t'hi acostes de res i que aquest any tampoc, be una mica de decepció si que hi és, però com que tots sabem que hi ha més probabilitats de que no et toqui que de que si, finalment pensem, be, fins l'any vinent, i mentrestant tinguem salut per treballar..........
I si hem toca? ostres!, seria fantàstic. Durant bastant de temps vaig guarir-me l'insomni fent que m'havia tocat la "grossa" i repartint els milions, el primer: la hipoteca, i després un cotxe d'estrena (sempre he tingut cotxes de 3ª o 4ª mà), pagar deutes i la resta "que s'esperin" jejejeje.
Tinc molt poques il·lusions, però si que m'il·lusiona la possibilitat de que em toqui la loteria, que be, quin descans, quina celebració que faríem. Diuen que mentres hi ha vida hi ha esperança, per tant estic viva i podria ser que em toqués, d'acord? Esperem al migdia que ja sabrem el que i ja us en faré cinc cèntims demà. - M'ha tocat - o - Salut tinguem -

1 comentari:

Josep Rof Rof ha dit...

Any nou: Una casa nova. Un pa acabat de sortir del forn. Un vi jove. Una mandra fèrtil. Un lent treball amb les mans. Una espera per si algú arriba a dir-nos que no ens ha oblidat. Ara és quan potser comença la vellesa. Joan Barril

A MI NO M’HA TOCAT! no hi he jugat cap número.

BONES I FAMILIARS FESTES! josep i família.

"Gent gran, procurant no fer nosa, tirant amb poca cosa". Lletres Els Pets