12 de desembre 2007

Els pressupostos de l'Estat

Avui, gràcies a un "blocaire" que m'ha guiat cap a un recull d'articles de la premsa diària, referents al "veto" de CIU als pressupostos generals de l'estat, he pogut llegir també tot un seguit de comentaris de gent en rèplica a les reflexions de diferents polítics, que m'han deixat estorada. Pel que deien aquests comentaris, la majoria eren votants de CIU, i m'he quedat de pedra quan el que deien quasi be tots no tenia ni caps ni peus, tan sols insults, cap raonament, cap plantejament, cap explicació política. Els insults anaven dirigits majoritàriament contra la ministra Carmen Chacón, i li deien de tot, des que porta dentadura postissa fins a que és el "florero" mimat del PSOE. Alguns es deien "catalans de pro" i jo em pregunto, són catalans de pro aquesta gent mal educada, insultant, mal informada, que no saben sumar 2 + 2 ? ¡ quina vergonya ! pot ser varen pagar al mestre amb "cebes".
foto de: NandaMM. Tots els drets reservats