21 de desembre 2007

Felicitació frapant

Vaig rebre aquesta felicitació de Nadal, que es surt tant del corrent i em va agradar tan, que he pensat que la podria fer servir per felicitar-vos a tots aquestes festes i desitjar-vos un molt millor 2008. Al post d'avui li he posat per títol "felicitació frapant" perquè jo crec que realment ho és. Ens recorda que hi ha per aquest món però també ens dona una esperança. ¡ l'amor és la força que mou el món ! tant de bo que sigui així. Moltes felicitats a tots doncs, i ja no faré cap post fins el 27 de desembre, jo descansaré i vosaltres també.

3 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Gràcies, ara món és accentuada.

Bones festes.

Marali ha dit...

Vaja, doncs el corrector no ha funcionat, (el meu probleme principal amb l'ortografia del català són els accents) Gràcies ho tindré en compte.

jrrof ha dit...

Bé entre accents posats o no...
¡Bon Nadal 2007 per tots!

MOLT BONICA I CULPIDORA AQUESTA FELICITACIO DEL NADAL 2007