17 de desembre 2007

Rectificació .............. i Respecte

foto de NandaMM. Tots els drets reservats

Dissabte vaig fer un post en el que deia que ningú se'n recordaria de mi el dia del meu sant (ahir) perquè quasi sempre ha estat així, si uns dies abans no en faig esment, ningú se'n recorda. Però enguany m'he equivocat, si que hi varen pensar i al migdia ja tenia la meva felicitació de sant amb el corresponent "detallet" i a la tarda, tot i que no estava previst perquè tenien compromisos, vaig tenir el regal de la visita dels meus fills i el net, per tant rectifico, enguany el dia del meu sant s'ha convertit en un dia especial.

I ara us vull parlar d'un article de El Periódico, aquí, que he llegit i que suscribeixo, parla de "Polònia" del seu humor que agrada a l'autora de l'article i a mi, però discrepa amb el tractament que és fa del President Montilla. A mi em passa el mateix i no tan sols referent al President, si no en d'altres personatges, que moltes vegades hi trobo una manca de respecte amparantse amb el dret de la llibertat d'expressió. Pot ser és que jo no se riure'm de mi mateixa?