08 de desembre 2007

rareses del Blogger........ la recepta de la setmana

Sabeu que vaig tenir problemes amb el Blogger perquè no em canviava l'idioma al català? doncs avui sense fer cap cosa diferent m'ha sortit tot perfecte, ja d'entrada per accedir al meu blog estava escrit en català, fins ahir en Anglès, parodiant la frase de l'Obèlix: ¡ estan bojos aquests d'internet !.
Al meu perfil hi he posat que una de les coses que m'agraden és la cuina, per tant he pensat que no estaria gens malament donar-vos una recepta casolana a la setmana. Ei! no penseu que hi trobareu excel·lències i sofisticació, he dit "casolana" el que la majoria de mestresses de casa, d'una certa edat, saben fer i que com diu l'Arguiñano, es mouen amb unes 12/15 receptes. Però penso que tot i que el jovent no ha tingut temps d'aprendre a cuinar i de que cada vegada els és més difícil per la manca de temps, no estaria de més que podessin llegir i apuntar-se com es fa un bon rostit. Jo m'ofereixo molt humilment a explicar-ho i a donar alguns consells. Cada diumenge doncs, trobareu en aquest blog una recepta.