08 de febrer 2009

Decisions

galeria de Ade, tots els drets registrats.
Dies enrere vaig fer un post en el que parlava de la presa de decisions, en aquells moments estava rumiant i sospesant els pros i els contres de la que havia de prendre, avui puc dir que finalment ja m'he decidit i que la decisió està presa, sigui per be o per mal (millor per be és clar) ja ho he decidit.
Una decisió que em portarà a continuar més o menys igual però espero que amb una mica més d'il·lusió i ganes. Si es compleixen les perspectives, tindrem un canvi que serà per millorar i per estar més tranquils tots plegats. Un canvi difícil i enutjos però que confio que a la llarga em serà beneficiós.
Ha passat ja més d'un mes de l'any 2009 i encara no m'he decidit a tornar a deixar com mana l'oficina. Em comprometo a començar a fer-ho aquesta setmana vinent, perquè com sigui s'ha d'anar planificant les coses a fer per la pròxima temporada que esperem que malgrat la "crisi" sigui una mica millor que la passada.

2 comentaris:

jrrof ha dit...

si tu n’estàs convençuda! endavant les HHHHHHHHHHHHHHHHH ànims!

Marali ha dit...

Doncs això, en davant les hhhhhhhhh. Gràcies Josep. Un petó