01 de febrer 2009

De diumenge a diumenge

Galeria de enrank. Tots els drets reservats.
Ja veieu, aquesta setmana he estat d'allò més mandrosa pel que fa a escriure al blog. De diumenge a diumenge, tan sols el dilluns vaig escriure referent la ressaca dels vents huracanats patits el 24 de gener.
Si us he de dir la veritat, tampoc avui és que tingui moltes ganes d'escriure. Temes? ja me'n canso, més o menys és sempre el mateix.
Avui tampoc tindré a la família a dinar doncs han anat de cap de setmana a un racó que els enamora del sud de França, espero que s'ho passin be tot i que crec que el temps no els acompanyarà pas massa.
Els anirem a veure entremig de setmana perquè la veritat és que els trobem a faltar. La meva neta Aina el dimarts ja farà un mes i gaire be no la coneixeré de l'ultima vegada que la vaig veure, i el meu petit Joan que ja em diu per telèfon "iaia t'estimo" tinc ànsia de veure la seva carona i el seu somriure.