21 de novembre 2007

El temps.....hivern

Parlaré del temps que fa: plou, no massa, però plou i tot i que se que ens fa molta falta de que plogui perquè si no hi haurà restriccions d'aigua, no m'agrada la pluja. No és tan per la pluja com pel color del cel. M'agrada el cel blau, la lluminositat del dia gracies al sol em dona energia i quan el cel és gris i el dia opac em sento deprimida i de mal "humor". Els hiverns "normals" hi ha més dies d'aquests que de sol i per això no m'agraden els hiverns, els trobo llargs i depriments. Cada vegada tenim menys primavera i menys tardor. Passem del fred de l'hivern a quasi be la calor d'estiu sense adonar-nos i passa el mateix a la tardor, de la calor al fred. Serà veritat això del "canvi climàtic"? segur que si, els científics hi estan d'acord. Te remei? no ho se.