29 de novembre 2007

L'encant dels regals

Jo concebeixo fer un regal a algú com un reconeixement de l'afecte i estimació. Quan has de fer un regal per una persona determinada penses en que serà el que li agradarà més, més o menys saps que és el que li agrada i el que no, rumies i rumies fins a trobar el que per tu serà el seu regal ideal, corres el risc d'equivocar-te evidentment, perquè per més que coneixem a la persona a qui va destinat pot ser en aquell moment les seves expectatives o il·lusions són
diferents de les que creies. Però tan se val, el que compte és que t'has recordat d'aquella persona apreciada i estimada el dia del seu sant, aniversari, reis, o celebració i que ho has fet precisament per això perquè és una persona estimada per a tu. M'agrada fer regals, m'agrada veure com estripen el paper que embolcalla el regal i la il·lusió reflectida als ulls, jo també disfruto i encare més quan veig que ho he encertat, que allò que he comprat els ha agradat i m'ho agraeixen amb un petó.
Ei, m'agrada fer regals, però també em fa molta il·lusió que em regalin perquè com que per mi es la demostració d'un afecte, quan tinc un regal m'encanta. Precisament l'encant del regal és aquest, que saps que qui te'l fa ha pensat en tu perquè ets important per ell/ella.

1 comentari:

Josep Rof Rof ha dit...

Vaja! S’ho és...un regal sense embolcall, n’estic segur, apareix per art de màgia...sols prement el botó del retoli...trobo puntualment el millor regal
“LES TEVES CONVERSES”
davant d’aquests regal de “les teves converses” no hi ha cap més regal que pugui ser millor.