09 de febrer 2008

Esborrant coses de la llista

Foto de Elisabatiz. Tots els drets reservats.
Tan sols quatre paraules. He d'anar esborrant coses de la llista que vaig fer ahir per tal de que no se'm passi el temps i llavors em trobi que hagi d'esperar un altre cap de setmana per posar fil a l'agulla.
Ara me'n vaig a comprar per la setmana i rumiaré que faig per dinar diumenge. Això ja són 2 coses de la llista. Quan torni aquest matí (procuraré no estar-me massa estona esmorzant - relax de cap de setmana) aniré per les cortines del despatx i ja serà una altra cosa de la llista.
Si tinc temps abans de fer el dinar passaré l'aspiradora pels entapissats i fregaré els mobles, però si no tinc temps ho faré demà al matí. Ho podria fer a la tarda però no serveixo per gran cosa a les tardes i a més també he de descansar oi? M'he d'empassar la pel·lícula o serie que facin a la tele. Cosa de costum.
Hem quedarà rumiar quina recepta us poso demà i també com deia un amic (no estava a la llista) endreçar l'armari del "terrat"
Fins demà, ¡bon cap de setmana!