06 de març 2008

Malgrat el que vaig dir............

Foto de Magda. Tots els drets reservats.
Malgrat el que vaig dir, referent la campanya electoral, no puc evitar tornar a escriure sobre les eleccions, 3 dies, tan sols 3 dies i passats aquests sabrem qui ens ha de governar.
Com que em vaig adherir al grup de facebook "Razones para no votar al PP" per mi doncs no s'ha acabat encara la campanya i per tant vull aportar una raó més i vull encoratjar-vos per a que aneu a votar. No podem deixar que aquesta dreta tornin a governar, si ho aconsegueixen el país se'n ressentirà tant (i les nostres llibertats i drets) que pot ser caldrà tornar-nos immigrants.
Una raó més.- No s'ha de votar al PP perquè els seus dirigents i alcaldes, regidors i presidents de govern autonòmic com l'Esperanza Aguirre, no tenen cap intenció de posar més mitjans per la protecció de la dona i la lluita contra la violència de gènere.

El que us dic és veritat, veieu aquest post, la senyora ha prohibit als Ajuntaments de la seva comunitat utilitzar les policies locals per protegir a les dones susceptibles de patir violència. És molt fort. ¿Què en pensaria la "niña" de Rajoy?

¿Com es pot deixar que aquesta gent amb tan poca sensibilitat puguin governar? Rumieu-ho, de cap de les maneres ho podem consentir, però el votant del PP, com sempre ha passat amb la dreta, és molt fidel per tant no ens refiem i no pensem que això no pot passar. No ens quedem a casa.

Vull afegir una cosa, ahir ja ho volia fer, però ho vaig obviar perquè vaig pensar que no calia, però si que cal, el Periódico va fer un reportatge "verdades y mentiras del debate" que era molt bo, aqui hi trobareu un gràfic i aqui les explicacions.

2 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Molt fort lo de la Espe! si es que amb la cara ja paga. Riu com les hienes.

Marali ha dit...

Jo em vaig quedar de pedra quan vaig llegir el post, enviat per Red feminista. Tu ho has dit, amb la cara ja paga, te el somriure de "hiena" i segons com de nena que no ha trencat mai cap plat, però és d'aquelles que tiren la pedra i amaguen la mà.
Bona nit.