25 d’octubre 2007

Avui, poca cosa per escriure

No estic gaire inspirada i no tinc massa ganes de pensar que puc explicar. Sentiments? Records? Situacions? ara en aquests moments no se'm acut res de interessant. Dels meus sentiments el que predomina és la indignació per les agressions gratuïtes, racistes i xenòfobes i pel comportament d'alguns mitjans de comunicació que en lloc de fer un be el que fan és publicitar una cosa que està molt mal feta i fomentar el "morbo" ¡ mira que incloure l'àvia de l'agressor en aquest circ !. Records........... ahir vaig dir que continuaria explicant com era la meva estimada mestra Srta. Brau i ho faré, però no pas avui perquè predominen ara d'altres records no tan agradables. I en quant a Situacions? que voleu que us digui estic ara mateix en una "situació" de "mala lluna" es nota oi? deu ser cosa del temps i els nubols. D'acord, demà serà un altre dia.