10 d’octubre 2007

MAL DIA????????????

Abans d'ahir perquè era dilluns i els dilluns em fan "mandra" i avui perquè ETA ahir ens va voler recordar una altra vegada que vol matar, no és pas un bon dia aquest dimecres. He repassat el diari (internet), tan sols els "titulars" perquè no tinc massa temps per llegir tots els articles, però si que he llegit l'editorial sobre ETA i hi estic molt d'acord amb el que expressa. Confiem que els partits polítics no facin ús del terrorisme de cara a les eleccions, ara és el moment de que tots els partits vagin "tots a una" de que es centrin en el que cal als ciutadans i al país i de que deixin al govern que faci el que hagi de fer en vers el terrorisme, sense publicitar-ho més del compte. El meu suport a la víctima d'ahir i a la seva família, desitjant-li una ràpida recuperació. Manquen pràcticament 6 mesos per les eleccions generals i segurament eta tornarà a actuar (tant de bo m'equivoqui) però repeteixo hem d'anar "tots a una" ciutadans i partits polítics per a que aquestes eleccions no siguin les de la por.