17 d’octubre 2007

plujes....

Com deia l'altre dia estic de mini-vacances. He anat de L'Ametlla del Vallès a L'Ametlla de Mar, be són tans pocs dies (3) que no són poden dir ni mini vacances, és tan sols un "break". El que passa és que plou i segurament per a molts serà ben vinguda la pluja però a mi em fastidia una mica perquè no podré sortir de l'hotel i arriba un momernt en que et canses de tot, de llegir, de la tele, d'observar als altres hostes, etc.. però és el que hi ha i ens aguantarem, la questió és que no cal pensar en dinars, sopars, compres, netejes, etc. per tant d'això es tractava, de descansar de la rutina de cada dia. He pogut accedir als meus blogs preferits (Qmenta i Marina Martori) que us recomano, i també fer el meu escrit d'avui. Ara ja me'n vaig a fumar una cigarreta (a l'hotel no es fuma) i demà ja miraré de fer algun comentari o reflexió una mica més punyent i no tan personal.

2 comentaris:

jrrof ha dit...

De oca a oca i tiro perquè amb toca, així que a l’Ametlla de Mar! És bonica! Tal com jo la recordo n’era molt (d’això fa + -35 anys) Has fet alguna foto! Saps que faré ara hi viatjaré per internet:-) abeura si veig quelcom de l’Ametlla de Mar! Carai me n’has fet venir ganes.

Marali ha dit...

Doncs sí Josep, és bonica, però tampoc varem tenir massa temps per visitar-la a fons. El port és molt bonic i bastant important en quan a flota de pesquers. Des la terrassa de l'habitació veiem els pescadors fent la seva tasca a la nit. Varem fer fotos del port i dels jardins de l'hotel, pero saps que passa? que no les se penjar. El meu fill em va dir que m'ho ensenyaria a fer.