06 d’octubre 2007

Per molts anys................

Dimarts, 9 d'octubre, la meva "jove" farà 28 anys i vull felicitar-la des d'aquí. És una noia meravellosa i el meu fill Joan ha estat de molta sort de trovar-la i enamorar-se'n i ser correspost. Quan els veig junts i veig el que s'estimen, el feliços que es veuen, el contents que estan amb el seu "guapíssim" fill " EL MEU NET, m'omple d'alegria i em fa oblidar els entrebancs, penes, metges, problemes, etc. que s'han anat acumulant els darrers anys. La Marina és: carinyosa, dolça, càlida, enèrgica, intel·ligent, sincera, suau, romàntica, altruista, generosa i tot una dona. En el seu blog ha escrit que no te gaire bona salut però les coses que li passen físicament (encostipats, asma-alèrgica, pell atípica, ¡prou......!) no li resten fortalesa ni energia i jo des d'aquí vull dir-li que sense voler menystenir aquestes "infermetats" és forta i sana, jove, i que te tota una vida per davant per ser feliç i donar felicitat als seus. En davant Marina, ¡ per molts anys !

2 comentaris:

Marina ha dit...

Alícia...
Moltíssimes gràcies per la felicitació, per les paraules i per ser la millor "sogra" del món!
T'estimo molt!

jrrof ha dit...

Ara que ja se qui és qui ...sols vull desitjar-te moltes felicitats per el fill Joan el nét Joan i la nora Marina. FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!