05 d’octubre 2007

Metges...........

He titulat aquest post "Metges" perquè malhauradament ja he entrat a la roda de analítiques, radiografies, controls, pastilles, etc. Jo que de sempre em vanava de tenir una salut de ferro sembla ser que al canviar de número (edat) s'ha acabat la salut. Be tampoc cal caure en el pessimisme i no estic tan malament de salut com pugui semblar pel que escric però com ja us deia he entrat a la roda i n'hi ha prou amb un petit entrebanc per a que els metges et facin posar en moviment. I resulta que aquest més he de fer-me 3 revisions i 1 analítica, el mes vinent me'n toquen 2 de revisions, 1 analítica i 1 radiografia. És evident que aquestes revisions són amb metges de diferents especialitats (res important, coses d'ossus i coses de dones) però en aquestes revisions tots els metges coincidiran amb el mateix, com porta "lo" del tabac? i els quilos? I que voleu que els digui? jo el tabac, de moment no penso deixar-lo, (no us esgarrifeu si us plau) i els quilos sí que m'agradaria deixar-ne uns quants però resulta que per ser dona, els gens, i l'edat; per perdre quilos m'he de fer un plantejament de menjar verd (com els conills) fins que em mori i no estic disposada a renunciar de per vida al meu petit "sibaritisme"............ Metges, ja......