09 d’octubre 2007

Avui, és un dia especial..............

Doncs si, és especial perquè, ja ho vaig dir dissabte, la Marina fa 28 anys i vull tornar-la a felicitar des d'aquí. PER MOLTS ANYS. També la vull felicitar per com va anar la pre-estrena del "8 raons i 1/2" (I love pocorns) que segons em varen dir va agradar molt als convidats. I ja està, avui no he tingut temps de llegir el diari i per tant tampoc tinc cap tema en concret que comentar, ja faré una altra entrada més tard si se'm acut alguna cosa.

5 comentaris:

jrrof ha dit...

Hola! Alícia Bernabé Simplement vull dir-te HOLA és avui quant t’he descobert felicitant a la Marina. Sols vull dir-te que a partir d’avui (amb el teu permís) seguiré el teu blog.
Felicitats per la senzillesa de presentació i que diu tantes coses!

Marali ha dit...

Moltes gràcies, ja veus que soc "novata". Jo segueixo el teu blog perquè vaig llegir la teva carta d'el.logi a la Marina al Vallès i també et vull dir que per la foto d'aquesta carta la teva cara "em sona" repeteixo Moltes gràcies.

jrrof ha dit...

Alícia (Marali) bé... agraït a la Revista del Vallès per la seva publicació. A la Martori la segueixo, m’agrada el seu filin, senzill, clar i net.

Soc un Lleroní fincat a la Garriga doncs ara soc un garriguenc.

Al teu poble hi he vingut molt, m’agrada fer el camí de Puiggraciós.

T’agrada en Lluís?
A la taverna del Mar hi seu un vell
que, de tant recordar, tant somniar,
s’ha quedat adormit damunt la taula.
Lluis Llach

jrrof ha dit...

Hola marali, que tal?
Veig que no amplies el teu blog?
No t’hi amoïnis! Sempre un ha de fer el que li bé de gust i no esta obligat a més.
Sols volia transmetre’t cordials salutacions del garriguenc josep

Marali ha dit...

Hola Jrrof;
Doncs si que escric quasi cada dia al meu blog i per això m'extranya que diguis que no l'amplio. Pot ser no es publica el que escric?, però jo be que ho llegeixo. Moltes gràcies pels ànims.