14 d’octubre 2007

Mini-vacances

Dimarts vinent marxaré amb el meu marit 3 dies per tal de fer "panxing" (no fer res) i descansar una mica de la feina, la casa, els gossos, l'avi........... etc. Tan sols marxem 3 dies perquè la nostra feina no ens permet d'agafar-nos 1 mes com tothom en primer lloc, i en segon lloc perquè tampoc ens ho permet la nostra economia. Jo me'n faig creus quan arriba el temps de vacances i sents a dir que fulana se'n va a Les Maldives, mengana a Tanzània i zutana a la Índia, que s'agafen tot 1 mes i fan aquests viatges. Tant guanyen al mes? perquè per mes que siguin viatges d'oferta i comprin un Pac que diuen que els surt molt barat unes vacances així no baixen dels 3.000 i la veritat és que jo no acabo d'entendre que una persona amb un sou es pugui permetre aquesta despesa. En fi, que hi farem "unos tanto y otros tan poco" Jo no em puc queixar perquè visc i treballo en un lloc que ja de per sí és un lloc d'estiueig per descansar i hi estic molt a gust però, evidentment que si vius i treballes al mateix habitatge i amb càrregues familiar a més a més, arriba un moment que necessites trencar aquesta mena de rutina en que es va convertint la teva vida i necessites marxar per desconnectar del dia a dia i gaudir d'un espai que no sigui compartit. Be, ja acabo perquè m'he enrotllat tant que això és un pal.