27 de juliol 2008

Dinar de família

Foto de Trini. Tots els drets reservats. Avui 27 de juliol farem el dinar de família de celebracions d'aniversaris i sants. Com sigui que ja els més grans, precisament per això, estem a dieta; serà un dinar senzill: petit pica-pica de vermut, amanida, filet a la planxa amb verdures a la planxa, fruita i el pastís que aquest és el que ens farà trencar la dieta, tot molt ben regat amb cava, perquè val la pena. Llavors, a l'hora del cafè farem petar la xerrada, si no és que els homes se'ns adormen, que no seria pas la primera vegada. Be tot plegat, un diumenge una mica diferent i companyia agradable. Demà o passat demà, comentarem les noticies. Avui no toca, és festa. Fins i tot la cita acostumada la deixarem descansar.

6 comentaris:

Marali ha dit...

Bloguer se m'ha mig desconfigurat i no em deixa fer punts i a parts ni alineació ni tamany de la lletra. Ho sento, espero que s'arregli sol com ha passat d'altres vegades.

Sergio ha dit...

Es una gran idea juntar todas las celebraciones familiares, de santos, cumpleaños, aniversarios, etcétera, en una única jornada, con comida o cena ad hoc.... Tomo nota para mi casa, ja, ja, ja, ja.

Espero que os divirtierais mucho, que disfrutaseis el quebrantamiento de condena ( me refiero al pastís que infringe la dieta, por supuesto jajaj ), que, por cierto, creo que salvo casos extremos no es tremendísimamente desaconsejable, yo la mayoría de médicos que conozco, a ese respecto, dicen que no hay ningún problema en saltarse una dieta un día, si es , eso, un día, y no se repite "la trampa" cada poco. De hecho yo creo que hasta es bueno pa la salud, seguro que las endorfinas que liberas comiéndote un riquísimo pedazo de tarta mejoran casi cualquier patología. Y sobre todo, que disfrutarais la "xerrada". Y oyes, si los varones de la casa se os duermen, peor para ellos, y quizás hasta lo paséis mejor la "colla" de comadres ( en Asturies hay un día al año, que se celebra sobre todo en algunas localidades, como Gijón,que es fiesta de comadres, y donde las mujeres salen solas a disfrutar de su día, y tengo entendido que lo pasan muy bien -no soy testigo porque los varoncitos tenemos tajantemente prohibido participar :-) - ).

Abraçades,

Sergi

Jaume Pros ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jaume Pros ha dit...

Ei! gràcies per enllaçar-me, tot i que em el bloc es diu Sense embuts.

quan tingui un moment t'afegiré a blocs interessants.

salutacions

Marali ha dit...

Hola Sergio, muchas gracias por tu felicitación, de hecho no és que juntemos santos y aniversarios en un dia si no que se da la casualidad que en una semana, 17, 18, 19, 20 i 21 de julio seguidos se cumplen aniversarios y santos de personas allegadas a la familia. La verdad es que nos lo pasamos muy bién, ya no somos tantos en reunirnos pero hay que celebrar siempre los aniversarios las nuevas venidas al mundo, aunque sea éste tan maltrecho. Un beso.

Marali ha dit...

Hola Jaume, ja m'en vaig adonar que el nom del teu blog no era Atzucac (títol d'un post) però no hi penso mai a canviar-lo. gràcies per la visita, ara estic una mica mandrosa però vaig mantenint el costum de dia si dia no anar escrivint qualsevol cosa que se'm acut al cap.
Salut.