01 de gener 2008

El primer dia de l'any 2008...........

foto de Núria Puig. Tots els drets reservats.
Estem ja a 1 de gener del 2008, és festiu i un dels dies que formen part de les festes de Nadal, ja s'acaben, queda el dia de Reis i ja no hi haurà cap més dia festiu fins a setmana Santa. El dia de Reis però, en la meva opinió, és un dels dies més macos del Nadal. Viure la il·lusió dels nens pensant amb el que han demanat i si els Reis els hi portaran, la innocència d'ells quan els dius que com que han de passar els Reis han d'anar a dormir aviat, deixant menjar pels camells això si; i l'endemà quan veuen els paquets i els falten mans per anar obrint-los tots, els ulls de sorpresa, d'alegria i entusiasme, viure tot això és impagable.
Però parlem d'avui, per mi és un dia especial, no vaig enlloc però de sempre m'ho passo d'allò més be, al matí quasi no faig res de la casa i me'l passo veient i escoltant el "concert de Cap d'Any" de Viena dedicat als Strauss, és tan maco el lloc, les flors, els ballarins, l'orquestra, els valsos........ tot m'emociona. És la única cosa que de veritat m'agradaria moltíssim, anar a Viena i al concert "en directe", Cada any penso "l'any vinent hi aniré" però es queda en això: un desig.