17 de gener 2008

La noticia del dia

Foto de Núria Puig. Tots els drets reservats.
La noticia del dia d'ahir va ser la "derrota" de'n Ruiz Gallardón. Ell va dir que se sentia derrotat i realment ha estat així, derrotat pel seu propi partit. No en faré cap anàlisi polític d'aquest fet, aquí hi trobareu un que està força be, perquè no estic prou qualificada per fer-lo però sóc de l'opinió que (al igual que en Fraga Iribarne) això els farà perdre vots. ! Tant de bo ¡ i que ha estat una relliscada de'n Rajoy bastant important, al igual que ho va ser en el seu dia mantenir les mentides de l'Acebes l'11M.
També aquí hi podreu llegir l'editorial d'avui de El Periòdico on analitzen la situació.
Deixant de banda la política, us diré que ahir vaig anar al cine, i m'ho vaig passar força be, una bona pel·lícula "American gangster" d'un bon director i amb molt bons actors. Sembla que us ho expliqui com un aconteixement oi? doncs és que en certa manera és així perquè no hi vaig massa al cine, tot i que m'agrada molt i evidentment no és el mateix veure una bona pel·lícula per la tele a casa que en una sala de cinema.
2a. raò: no s'ha de votar al PP perquè són racistes i anti-catalans