22 de gener 2008

Manca de temps

foto de Antonio Torres. Tots els drets reservats.
Avui no tinc temps, em toquen revisions mèdiques aquest matí, per tant poca cosa escriuré. He fet un repàs als titulars d'el Periòdico però sense llegir cap escrit. Segons els diaris i també la televisió, ahir va ser un dia terrible per les borses i sobretot per la borsa espanyola que diu que l'IBEX 35 va baixar un 7'5%. Si voleu que us digui la veritat no hi entenc res d'això ni se que pot representar per nosaltres. El que si se és el preu del pollastre, del conill, dels ous, del xai, de la fruita i de la verdura, dels cafès al bar i una sortida familiar al cinema amb una hamburguesa per sopar. Jo no inverteixo perquè no puc estalviar per culpa dels preus de tot això que he esmentat i per tant no se en que m'afectarà aquesta baixada de l'Ibex. En la hipoteca pot ser? pagaré més o pagaré menys? hi ha algú entès que me'n pugui fer cinc cèntims?
8a. raó: No s'ha de votar el PP perquè ja amb l'anunci que varen fer sobre educació, els catalans perdérem el que tan ens va costar aconseguir. Haurem de dir la lliçó en castellà, examinar-nos en castellà per més que la nostra llengua sigui el català. Total, igual que quan érem petits en temps del Franco. No vull això pel meu net.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Avui sembla ser que te mes raó la cigala, a vegades la té la formiga,

Anònim ha dit...

Mira per on ara ho he fet bé.Dons ja hi tornare