04 de gener 2008

Ja he donat la carta al patge reial.............

foto de Núria Puig. Tots els drets reservats.
Ahir vaig entregar la meva carta dels Reis al patge reial. La carta inclou, el que jo desitjo, el que desitja el meu marit, els meus fills, i el que crec que pot desitjar el meu net, pel besavi hem demanat regals útils. Be, tots sabem que als Reis se'ls demana moltes coses i aquests et regalen el que creuen que et mereixes (o regals o carbó) segons hagis estat bo o dolent. I jo com que he estat molt bona "nena" enguany, segur que de carbó no me'n portaran (mai n'he tingut de Carbó més que res perquè no m'agrada el gust). Ara, d'aquí a que rebi el que he demanat hi ha un bon tros, perquè també s'ha de tenir en compte l'economia dels pobres Reis que han de complaure a tants milers de criatures i gent i amb la crisi que s'acosta feina tindran per anar mantenint la generositat cada any.
! Fins demà, que els Reis us siguin complaents ¡.