15 d’abril 2008

Esgotament per les picabaralles de l'aigua

Foto de Katsudo. Tots els drets reservats.
Ja s'ha arribat a un punt amb això de l'aigua i la sequera, entre els polítics i els mitjans atiant als polítics, entre el govern de la Generalitat i el Govern d'Espanya, entre els blocaires sobiranistes, polítics, literats, nacionalistes d'uns i altres; que ja no vull llegir més, no vull saber l'opinió dels uns i els altres, ni donar la meva, ja s'ho faran. Estic convençuda que entre les pluges i les solucions polítiques no ens mancarà l'aigua, per tant, prou, prou, i prou (com diu en Cuní) ¡Parlem d'una altra cosa !
Ahir vaig votar pel "II premio Imbécil con columna" endagat per NetoRatón2 i el meu vot va ser per dos personatges: Antonio Burgos i Pio Moa, que en les seves columnes demostren ambdos una imbecilitat extrema., espero que els hi otorguin als dos "ex-aequo"
Ahir vaig estar rebuscant fotografies públiques a Flikr però resulta que no ho devia fer prou be perquè totes les que vaig triar em surten petites, hauré de tornar-hi avui a veure com ho puc arreglar perquè la veritat és que n'hi ha de molt "guapes" avui però he hagut de posar una de les que ja tenia, que no recordo si la he repetit, perquè les noves se'm descarregaven com miniatures.
Continuarem parlant d'altres coses com per exemple més dels records de Tunísia o d'altres, fins que es vagi apaivagant el ressò de l'aigua i els nomenaments de ministres, que deu n'hi do la tinta que han generat.
Apa, fins demà.