07 de març 2009

15 dies més i Primavera.........

Tots els drets reservats.
Tan sols queden 15 dies i ja entrarem a la Primavera. Avui el dia s'ha llevat anunciant-nos que ja està molt a prop, cel blau i sol, seré del tot sense cap núvol. Això m'anima i malgrat que avui tinc molta feina (de la casa) veure el cel blau em treu la mandra.
Ja tinc ganes de deixar els jerseis, les sabates tancades i les jaquetes i pantalons d'abric. Tot i que estic una mica refredada, em trobo be, no tinc mal de cap i m'he llevat descansada i relaxada cosa que feia bastant de temps que no m'hi trobava.
Si no m'agorroneixo potser faré tria de roba dels armaris perquè ja li toca que estan plens i hi ha molta roba que he anat guardant (per allò de que ja m'aprimaré) i que finalment m'he de decidir a donar perquè segur que no me la podré tornar a posar.
De fet, he de renovar una mica el vestuari de l'estiu doncs l'any passat no em vaig comprar res i per aquest any em faria falta algun pantaló més i alguna brusa o samarreta "guai".
Bona senyal que pensi en comprar-me roba, potser el meu estat anímic va millorant, segur que si. Això ho fa la Primavera que s'apropa.