30 de març 2009

Dilluns.... molta mandra

Galeria de Ade. Tots els drets reservats.
Dilluns, començament de setmana i treballar, els dilluns de per si sempre m'han fet mandra i suposo que no soc pas a l'única que li passa això. Avui però, amb un dia gris i ennuvolat (no tant com la foto) és més dur encara tornar a agafar el ritme de l'oficina.
Ahir vaig apuntar al facebook el que em passava pel cap: Estic moixa, malhumorada..... i avui hauria de tornar a escriure el mateix perquè poca cosa ha millorat el meu estat d'ànim.
Vinga "nena" posa fil a l'agulla i deixa de mirar el cel que encara t'entristeix més. Comença les rutines i tira en davant.
M'ho dic a mi mateixa per veure si em fa efecte, jejejeje.
Fins un altre.

2 comentaris:

Jaume Pros ha dit...

Dilluns... I si afegeixes el canvi d'hora, ja ni et dic.

De tota manera, aquest temps afecta molt els ànims de les persones. És el que té l'entrada a la primavera.

Paciència.

Marali ha dit...

Doncs si, tens raó, canvi d'hora, primavera, núvols, tot plegat no akuda gens. Paciència molta paciència i en davant.
Gràcies per la visita.