29 de març 2009

Sola.........

Maduixots per D.R. de Le Monde. Tots els drets reservats. Avui diumenge 29 de març, 38 anys de casada.
Aquest diumenge me'l passaré sola. No venen els fills i els néts i el marit tampoc serà a dinar ni a la tarda, o sigui que soleta amb l'avi i els gossos, bastant angoixada.
Jo comprenc que els fills no poden venir cada setmana a veure'ns, és lògic, el haver-se-ho pres com una obligació, aviat farà 5 anys, ho deuen trobar agobiant. Ells tenen la seva vida, els seus amics, i les ganes també de gaudir d'un cap de setmana junts i sols amb els fills. Res a dir i contenta que gaudeixin de la seva felicitat, però tot i estar d'acord no puc evitar que el saber que em quedo a casa sola en un dia com aquest em deixa una mica trista.
En fi, ja passarà, demà serà un altre dia i ja hi haurà d'altres coses de que gaudir, comentar, i viure'l.
Aquest matí acabaré "la roba" (plegar, planxar, guardar), un dinar senzill amb postres els primers maduixots de la temporada que compro, tan macos com aquests de la foto, i a la tarda farem "sofanting" i tele. M'empassaré el que facin si és que trobo una peli més o menys passable. Últimament fan unes pel·lícules que no tenen cap interès.
Per cert, ja heu canviat l'hora ? Recordeu que l'havíem d'avançar 1 hora aquesta matinada a les 2. Degut això i per més INRI una hora menys de són que no tenim.
Me'n vaig a fer l'esmorzar, un petit "bocata" i un cafè amb llet (el segon) perquè com que m'he llevat molt aviat ara ja tinc gana.
Fins un altre.

6 comentaris:

Maurici ha dit...

Felicitats per la valenta onomàstica. Marali sempre tens la companyia virtual dels bloggers molt mes interessant que la tele.
Bon cap de setmana!

Júlia ha dit...

Marali, felicitats i, tens raó, els fills han de fer la seva.

T'acompanyo amb el meu record i el meu bon dia. Jo en faré 36 el primer d'abril.

Una abraçada.

Marali ha dit...

Júlia, gaire be coincidim amb tot eh?, jo em vaig casa el 29 de març del 1971 i tu en un 1 d'abril, faig anys el 22 d'abril i tu el 24, per això coincidim tant en els records.

Moltes gràcies per la felicitació, i tu gaudeix d'aquest dia d'avui en que faràs gran festa amb la filla el noviet, etc... etc....

Marali ha dit...

Saltenc, gràcies per la felicitació, i si que passaré una estona en companyia dels bloggers, però tota la tarda no, perquè estic ja molt cansada d'oficina i com que l'ordinador és a l'oficina, .... oi que m'entens?
Un petó

Anònim ha dit...

VINGA NENA, AMUNT ELS CORS¡.
I PER MOLTS ANYS,.
JUGANT AMB BCN.

Marali ha dit...

Gràcias, Jugant..., Avui és dilluns però entre els núvols i el començament de setmana, és difícil eixecar l'ànim, faré el possible però eh?