20 de març 2009

Me'n vaig de "finde"

Galeria de Ade. Tots els drets reservats.
Demà a les 7 del matí me'n vaig cap a Tarragona fins diumenge a la tarda. Ja ho vaig comentar dies enrere que tenia aquesta oportunitat però que no m'acabava de decidir per allò de les responsabilitats.
Gràcies a la família, fill, jove i marit, ho puc fer. Tot i que es tracta d'unes jornades més o menys de feina (qüestió de militància política) em fa força il·lusió i en tinc ganes d'anar-hi. Crec que m'ho passaré be, em distrauré, coneixeré gent i potser també em retrobaré amb gent que fa molt de temps que no veig.
He de dir també, que avui se'm presenta bastant de feina perquè hauré d'avançar la neteja a fons de la setmana, deixar escrites instruccions referents l'avi, i a més ja em toca anar a la perruqueria doncs no hi he anat des del cap d'any. Però m'és igual, m'he llevat molt be, molt relaxada i com quan era petita hi havia d'anar d'excursió, no paro de pensar en aquest cap de setmana.

1 comentari:

Maurici ha dit...

Que ho disfrutis Marali i no et deixis enredar massa que aquets sociates la saben prou llarga.