24 de març 2009

Canvi de costums

Tots els drets reservats.
Desprès de 3 setmanes sense tenir a la Margarita, me'n he adonat que he de canviar de costums, d'horaris i de manera de fer la neteja.
Tinc al marit que fa molt, no arriba a la meitat de la feina però gaire be, però tenim establerts uns horaris diferents i una manera de veure les coses també diferent, per tant, hauré d'aprendre a manar amb ma esquerra i a demanar. Quan les coses són tant evidents, per exemple: passar la baieta pel damunt de la cuina i deixar-la neta al seu lloc, em costa molt entendre que no ho vegi i em fa molta ràbia haver de demanar que ho faci. Perquè si amb una vegada n'hi hagués prou vale, però sempre ho he d'anar repetint, i això és tan sols un exemple.
Per això dic que he de canviar de costums i maneres de fer. M'he de posar al cap que més que ho hagi de demanar 1000 vegades ho faré sense enfadar-me.
Quan deia que també he de canviar la manera de fer la neteja és perquè com que tenim 4 gossos que embruten molt i deixen molt de pel, en lloc de passar l'escombra m'hauré d'acostumar a fer servir l'aspiradora. Una altra cosa a canviar és la "planxa" doncs hi ha molt de roba per rentar cada dia i no em puc passar les tardes planxant, llençols plegats i allisats amb les mans, estovalles el mateix i planxar solament camises i pantalons del marit o meus i res més. i solament una vegada a la setmana.
Després de 3 anys de no haver-me de preocupar de tot això ja he perdut les meves rutines de quan ho feia, per això també hauré de canviar horaris. El millor serà que de moment em faci un "planning" per tornar a fer de mestressa de casa i poder-ho combinar amb la feina de l'oficina.
Sembla una mica ridícul donat que tota la vida ho he fet i mai havia tingut ningú que em digués com ho havia de fer. Però està clar que tenir una noia durant 3 anys m'ha costat acostumar-me a la bona vida, jejeje. I ara m'hi he de posar de ferm tot i que la feina de la casa no m'ha agradat mai, però si que m'agrada la neteja i tenir les coses amb un cert ordre.