15 de març 2009

Diumenge, menys d'una setmana per la Primavera

Galeria de Chuk Hunts. Tots els drets reservats.
Ja portem entre 3 i 4 dies primaverals, cel blau, gaire be sense núvols i sol radiant amb temperatures agradables.
Estem a 15 i en teoria el 20 comença la Primavera, fantàstic, de mica en mica anirem deixant jerseis i jaquetes, canviant de prestatges la roba d'hivern per la d'estiu i les maquinades de la rentadora no en seran tantes perquè com que la roba és més prima, dins la rentadora n'hi cap més.
He estat descarregant fotos a Flikr i n'he agafat unes quantes de molt maques, com sempre de flors. Ja les anireu veient. Aquest gat i la seva ombra ja fa temps que la tinc però fins avui no l'he posat perquè sempre prefereixo flors o paisatges.
Els meus amics que són de vacances a Tunísia ja han penjat al seu blog fotos molt boniques i quan tornin les hi demanaré per poder anar-les publicant al meu blog. N'hi ha una de l'antiga Matmata i del seu hotel que és maca i pintoresca, que m'agrada molt, així com les fotos de Mahdia un poblet que ha passat del turisme i on es pot copsar la vida autòctona.
El pròxim cap de setmana, crec que ja ho vaig dir, tinc programada una sortida a Tarragona que podré fer gràcies a la família que col·laboraran amb tenir cura de l'avi, però també m'agradaria anar a passar un altra cap de setmana al Serrat a casa del Xavier i la Magda doncs ja fa temps que no hi he anat i allà s'està tan be, hi ha tanta pau i tranquil·litat que quan penso que ells i poden anar cada fi de setmana em fan una certa enveja. Gràcies que m'hi vulguin com a convidada, no ?
Res més, fins demà o no,veurem si se que us puc explicar.