25 de març 2009

Primavera i final de mes

Galeria de Vanda. Tots els drets reservats.
Ja portem 5 dies de Primavera, fresqueta però amb cels blaus i Sol. Ja m'ha florit "la carolina" i està preciosa amb les seves fulles verdes petites i les seves flors grogues. La xeringuilla també ja està plena de les fulles i molt aviat en sortiran les flors, el cirerer de casa el veí està completament florit que fa goig mirar-lo i el nostra "petit" presseguer també ja està florit amb les seves flors de color rosa. Un plaer pels ulls i l'esperit.
Dimarts vinent ja estarem a 31 i s'haurà acabat el mes començant l'Abril el meu mes, per bo i per dolent. De moment encara tinc 61 anys, jejeje, però (buaaaaa) tan sols en manquen 28 per fer-ne 62, per això dic que és el meu mes i puc dir amb propietat que tinc "sesenta y dos Abriles"
Tornem al Març, diumenge 29 també és un dia especial, 38 anys de casada no són pocs. Aquesta data hauria de ser un bon dia per recordar i ho és malgrat que aquest mateix dia, fa 13 anys, va morir el meu pare. Durant 3 o 4 anys no vaig voler celebrar el dia del casament, però després ja ho hem continuat fent perquè val més recordar una cosa alegre que no pas trista.
Be, continuu entrant als Fòrums de debat a Facebook que fan referència al avantprojecte de modificació de la Llei de l'avortament, adherida a la Campanya anti-publicitat de l'església de LAS LINCES, i també als debats més de tipus lúdic de "els del racó del Racó de les vuit" on hi pengen vídeos molt divertits.
Tota aquesta activitat d'ordinador deu ser deguda a la Primavera, ja ho diuen "la sangre altera" i amb l'edat s'altera d'una altra manera.