18 de juny 2008

Arbres

a winter's tale Cargado originalmente por Lars van de Goor

He estat tafanejant per flikr i he trobat aquesta foto d'aquest arbre que no se si està gebrat o ja te les fulles així., be crec que és gebrat.

Avui he descobert la manera de posar fotos al blog des de flikr i així no cal que les guardi dins l'ordinador. Sempre s'aprenen coses noves. Al començament de fer aquest blog ja vaig fer un post sobre aprendre. Qui m'ho hauria de dir a mi que als meus 61 anys encara vaig aprenent coses?

Però està clar, en les coses de la informàtica (inexplicables moltes per a mi) com que cada dia surten avenços nous t'has d'anar reciclant, que ja és difícil i vas aprenent moltes vegades per pura casualitat i xiripa, com avui jo amb les fotos. No he pogut llegir ni els titulars dels diaris per tant poca cosa puc comentar més, he passejat per un parell de blogs, he deixat un comentari i ara estic acabant aquest post perquè he de marxar i tampoc se que dir més. Fins demà que serà un altre dia i que ens han dit que al menys tenim una setmana llarga de sol, calor, i cel blau; o sigui. l'estiu per fi.

Una cita: " Un perill previst està mig abolit " - William Shakespeare -