19 de juny 2008

No tinc tema..........

Foto de F.P. Dias de Oliveira. Tots els drets reservats.
No tinc tema, no se que escriure avui. Parlo del temps? "al·leluia" ja som a l'estiu, de moment.
Parlo de la corrupció? una altra vegada escàndol amb alcalde i regidors i tècnics de l'Ajuntament d'Estepona, aquesta vegada del PSOE (en todas partes cuecen............) tot i existir la presunció d'innocència, em sembla be que el PSOE els hagi expulsat de immediat, si es demostra la seva culpabilitat (que segur si) ja estarà fet i si no sempre s'estarà a temps d'acollir-los de nou si volen i demanar-los perdó.
Parlo de la (no) "crisi"? que ja no sabem com gastar menys en el cistell de la compra setmanal. Haurem de tornar a menjar molt més pa i patates per atipar-nos i deixar de banda les carns i el peix, perquè fins i tot les "sardines" estan cares. El bacallà sec ja no és menjar de pobres, la vedella i el xai quasi no es poden tocar. Una parella per anar al cinema s'ha de gastar uns 25 euros mínim (cinema + bocata + cafè = 4.000 ptes. d'abans) anar-hi una vegada al mes ja és una forta despesa i no parlem d'anar a sopar a un restaurant que t'hi pots deixar 60 euros, sense passar-te en el vi ni en les postres.
Parlo de vacances? ja en tinc ganes de fer-ne però com que tot està tan car, ens haurem de conformar amb estiuejar a L'Ametlla, a casa.
Una cita: " La ignorància és la mare de tots els crims " - Honoré de Balzac -

2 comentaris:

magda i xavier ha dit...

Hola bonica.
Veus perquè escric poc en el blog , perquè tampoc se que dir. Però com que hem vares “renyar” perquè no ho feia, dilluns vaig fer un post i he posat tres fotos de l’Índia del segle passat. Un abraçada - Magda

Marali ha dit...

ei, que no et vaig renyar, però està clar entro al teu blog i veig que des que vareu tornar del Senegal no has escrit res, penso, mira la Magda, te altres coses a fer que escriure.Ara em llegiré els titulars del diari i veuré de que va avui el meu post, que tampoc ho se. Molts petons, bon cap de setmana i bona verbena ¿la fareu al Serrat?